14 Απριλίου 2014

Πες μου ένα γράμμα.

Πες μου ένα γράμμα.
Οποίο σκεφτείς πρώτο.
Πες μου ένα γράμμα και θα σου πω μια λέξη. Την πρώτη που θα μου ερθει στο μυαλό από το γράμμα που θα μου πεις.
Όχι, δεν ειναι παιχνίδι. Θέλω μόνο να μου μιλάς. Έστω και έτσι, με το να μου πεις ένα γράμμα.
Για παράδειγμα, αν μου πεις "Α" θα σου πω αδιαφορία.
Ξέρεις από αυτή την αδιαφορία που δείχνουν μερικοί άνθρωποι στους υπόλοιπους ανθρώπους όταν δεν θέλουν να ασχοληθούν μαζί τους. Από αυτή που καμία φορά μου δείχνεις και εσύ γιατί είτε πλέον δεν νοιαζεσαι, είτε γιατί φοβάσαι.
Αν μου πεις "Κ" θα σου πω καφές. Θα σου πω για εκείνον τον καφε που ποτέ δεν πήγαμε. Η ακομα και αν πηγαμε, εσύ, καθοσουν στην στην άλλη μεριά του τραπεζιού και αυτοί που ήταν ανάμεσα μας, έμειναν εκεί. Ανάμεσα μας.
Αν μου πεις "Τ" θα σου πω τέλος. Αλλα για πιο τέλος να σου μιλήσω αν η αρχή δεν έγινε ποτέ;
Αν μου πεις "Ι" θα σου πω ίσως.
Όμως επειδη δεν μου αρέσουν τα ίσως πια, θα σου πω Ιστορία. Θα σου πω μια ιστορία χωρίς αρχή και τέλος.
Χωρίς αδιάφορους καφέδες και ίσως.
Θα σου πω μια ιστορία και αν θες, ακούς...

1 σχόλιο: