14 Ιουνίου 2012

πανταχου παρων μα απολυτως απων








η ζωη μου ειναι πια αυτη.


θεα σε μια παλια πορτα. παντα κλειστη.
λιγος αερας ισα για να πουμε πως αναπνεουμε. εισπνοη εκπνοη. μια διαδικασια που καταντησε συνηθεια.
και αυτο ακομα με κουραζει. η συνηθεια. δεν ζηταω δεν επιθυμω τιποτα. σου φαινεται περιεργο ε? 
διαολε.
το μονο που θα ηθελα να φευγαμε μαζι. δεν ξερω που. δεν ξερω πως. μονο να φευγαμε.
μα φαινεται πως ειναι γραφτο να κουναω μονο στους αλλους το μαντηλι. ενα λευκο μαντηλι.
με ρωτας τι θελω.
απο μενα , απο σενα, απο την ζωη.
τιποτα δεν θελω.
μονο μια ακτίνα φωτος στα σκοταδια μου, να ριξει φως στα πιο κρυφα σημεια του μυαλου μου.
εκει οπου ολα ειναι ρυθμος. και παρανοια. εκει οπου τρεχουν ολα.
τρεχεις και εσυ μαζι τους. δεν σε ξεχωριζω απο τις σκεψεις μου. γινατε ενα η ολες οι σκεψεις μου εισαι εσυ.
πανταχου παρων μα απολυτος απων.
πες μου λοιπον εσυ που τα ξερεις ολα.
πες μου εσυ που ολα τα διαβασες στα χοντρα σου τα βιβλια πως να σε βγαλω απο μεσα μου?
που πλεον ζεις μεσα μου. ριζωσες και οι ριζες σου εφτασαν ως τα χερια μου και τα δαχτυλα μου κ εκεινα γραφουν για σενα? 
σκεψου πως δεν ξερω πως αναπνεεις μα ακουγεται μεσα στον υπολοιπο κοσμο.
ακουγεται οως εισαι καλα.
ακομα ομως και αν δεν εισαι γιατι δεν το λες? εσυ ειχες πει πως σου αρεσαν οι συζητησεις μας.
θα μου πεις, τι να πεις?  υστερα θα επρεπε να παραδεχτεις πραγματα και καταστασεις. και δεν θα το εκανες ποτε.
δεν θα το κανεις ποτε.
ανωτεροτητα και εγωισμος.
ανακατευεις καλα. με μεγαλη αδιαφορια, χωρις την παρουσια σου.
μια μασκα που γελαει με αυτα που γελανε ολοι. γελαω και εγω. και ας μην νιωθω το παραμικρο ιχνος γελιου στο προσωπο μου.
εχω πλεον ενα ελαστικο στομα που τεντωνεται και απο τις δυο μεριες.
ποσο μελο εχω γινει ρε γαμωτο?
πραγματικα με σιχαθηκα. δεν κανω κατι ομως να το αλλαξω. 
να με αλλαξω.
θελω να βγω απο το σωμα μου και να με φτυσω.
δε με θελω. δεν με μπορω!
η μηπως να με παρω αγκαλια και να με κοιμισω δυο χρονια?
για δυο γαμημενα χρονια.
δεν θα νιωθω. δεν θα καταλαβαινω. δεν θα ζω.
απλα θα αναπνεω.
και οταν ξυπνησω ολα θα ειναι ενα ονειρο. θα εισαι ενα ονειρο.
ενα ονειρο που εγινε εφιαλτης.
μα ξυπνησα.... ναι, ξυπνησα!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου