1 Μαΐου 2011

Ίσως αντιληφθείς τι νιώθω για σένα!


Οι μέρες περνούν και εγώ εδώ.. Εδώ να σκέφτομαι τις εναλλακτικές μου λύσεις.
Δεν υπάρχουν όμως, η απλά υπάρχουν και δεν θέλω εγώ να τις δω..
Οι μέρες περνούν και εσύ εκεί.. Εκεί να καταρρίπτεις κάθε γέφυρα επικοινωνίας.
Τόσο εύκολα λες και είναι από χαρτί, και ο λόγος? φοβάσαι. Τι? Ούτε και εσύ έχεις καταλάβει ακόμα..
Δεύτερες ευκαιρίες όμως δεν δίνονται, δεν λέω πως είμαι η ευκαιρία σου
απλά είμαι εδώ, και εσύ δεν βλέπεις  μακριά γιατί ο εγωισμός σου είναι πληγωμένος..
Επιλογή σου είναι όμως.. Ποιος θα σου πει το σωστό μήπως εγώ? Όχι..
Απλά προσπάθησε να καταλάβεις όσα με λόγια δεν σου έχω πει..

Εγώ εδώ, να σε κοιτώ και να "παρακολουθώ" κάθε σου κίνηση. 
Προσπαθώ να σε μάθω μα εσύ ένα βιβλίο κλειστό που με τόση λαχτάρα θέλω να διαβάσω..
Εσύ εκεί, να με κοιτάς με απορία και να αναρωτιέσαι τι θέλω από σένα.
Προσπαθείς να με απωθήσεις, ταυτόχρονα όμως μου δείχνεις ότι νοιάζεσαι..

Άσε με για λίγο μόνο να μπω στο μυαλό σου και το μόνο που θα κάνω θα είναι να κοιτάζω το άλμπουμ των σκέψεών σου..

Οι μέρες πέρασαν και εγώ? Μπορεί μετέωρος, μπορεί μαζί σου..
Οι μέρες πέρασαν και εσύ? Μπορεί να είσαι εκεί, Μπορεί να είσαι εδώ..





2 σχόλια: