14 Ιανουαρίου 2014

Ουτοπικα Αστερια

Για παντα? Τι παει να πει για παντα?

Εγω ξερω πως οταν η αληθεια μου συναντα την δικη σου αληθεια, τοτε, γεννιεται το ονειρο. 
Και τα ονειρα δεν ξερουν απο λεπτα, ωρες και δευτερολεπτα. 
Δεν ξεχωριζουν την νυχτα απο την μερα. 
Και υστερα το ονειρο θα γινει αστερι.
Ετσι θα ζησει για παντα. Αυτο ξερω μονο.
Το αιωνιο το βαριεσαι καμια φορα, και εμεις δεν ειμαστε αστερια.
Η ρουτινα, σου γεμιζει τα πνευμονια και η ουσια χανεται. 
Και αν χαθει η ουσια, πες μου, ποιο το νοημα?
Αν χαθει η μαγεια ποιος ο σκοπος? 
Ασε τα αστερια τωρα εκει που καθονται. Αυτα εχουν πλεον συνηθισει. 
Δεν τα νοιαζει η μοναξια τους. Δεν τα νοιαζει που φεγγουν μονο το βραδυ.
Εμεις τι κανουμε ειναι το θεμα. 
Αν θες το "για παντα" γινε ονειρο και αστερι. 
Εγω δεν το μπορω. Δεν μπορω αλλο πια την μοναξια. 
Δεν θελω να φωτιζω για παντα τον δρομο ξενων.
Δεν θελω να ζω για παντα σε εναν μαυρο ουρανο. 
Δεν θελω να ζω στο ονειρο πια.
Δεν θελω να κοιμαμαι για να ζω. 
Προτιμω την ζωη μου ετσι. Οπως και αν ειναι. 
Άσε με εμενα να κυλιεμαι στις λασπες και στο βρομονερα. 
Αν θες να γινεις αστερι και ονειρο να ξερεις πως δεν σε ζηλευω. 
Τι να τα κανει κανεις τα συννεφακια και τον απεραντο ουρανο?
Εχω καιρο να δω τα αστερια, και παλια καθομουν με τις ωρες.
Εχω καιρο να δω ενα ονειρο και να πω, ναι ολα ειναι δυνατα.
Τα παντα ειναι δυνατα μονο οταν το παρουμε αποφαση,
και το δικο μας αστερι ζει μεσα μας. 
Επαψα να το ψαχνω τα βραδια. 

Γιαυτο σου λεω το "για πάντα" δεν μου παει εμενα. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου